۱۳۹۳ شهریور ۲۲, شنبه

دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا

Yousef%20Anousheh%20 %20To%20Bemoon%20Leila دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا
دانلود آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا با بالاترین کیفیت
آهنگ : سروش ملک پور ، تنظیم , میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا :
عشق من تویی این دنیام مجنونم تو بمون لیلا
عاشق شو عشق من بازم عاشق شو محرم رازم
من با تو عشق و فهمیدم با تو به دنیا خندیدم
عشقت شد همه وجودم از اول عاشقت بودم
دل من پای تو گیره نفسم واسه تو میره
برو به فکر خودت باش به نگام نگات اسیره
اگه تو نباشی پیشم واسه تو دیونه میشم
دیونه واست زیاده اما من آخریشم
میدونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره
پر از حس رقیبه به من احساسی نداره
به من حسی نداره
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یوسف انوشه با نام تو بمون لیلا

♫♫♫♫♫♫
عشق من تویی این دنیام مجنونم تو بمون لیلا
عاشق شو عشق من بازم عاشق شو محرم رازم
من با تو عشق و فهمیدم با تو به دنیا خندیدم
عشقت شد همه وجودم از اول من عاشقت بودم
می دونم نگات اسیره تو دلت یه جایی گیره
برو هر جا دلت خواست نری از قصه می میرم
نگو این رسم زمونست همه این حرفا بهونست
قسمت و نصیب و تقدیر یه دروغ بچگونست
می دونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره
پر از حس رقیبه به من احساسی نداره
به من حسی نداره
♫♫♫♫♫♫
می دونم نگات اسیره تو دلت یه جایی گیره
برو هر جا دلت خواست نری از قصه می میره
نگو این رسم زمونست همه این حرفا بهونست
قسمت و نصیب و تقدیر یه دروغ بچگونست
می دونم که دیگه قلبت واسه من جایی نداره
پر از حس رقیبه به من احساسی نداره
به من حسی نداره
MP3 – 320
MP3 – 128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر