۱۳۹۳ شهریور ۱۳, پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم

Masoud%20Mohammad%20Nabi%20 %20Bia%20Khosh%20Bashim دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم
دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم با بالاترین کیفیت
ترانه : مرجان زنگنه ، ملودی و تنظیم : مهدی زنگنه
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم :
عشق من تو باشی خوبه زندگیم
دنیا این قدر ها هم بد نیست که میگی
بمون کنارم که نمی ذارم تنها بمونی من دوست دارم
عشق من زندگیم آرومه با تو
دوست دارم بشنوم همه حرفاتو
وقتشه پاشی چرا تنهاشی
تا همو داریم بیا خوش باشیم
عشق من دوست دارم تو این لحظه های بی تابی
منو تو باشیم و یک شب مهتابی
من بگم تو بگی زنده باد زندگی
زنده باد زندگی
دوست دارم تو این لحظه های بی تابی
منو تو باشیم و یه شب مهتابی
من بگم تو بگی زنده باد زندگی
زنده باد زندگی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مسعود محمد نبی به نام بیا خوش باشیم

♫♫♫♫♫♫
بین ما وقتی حس خوشبختی حس دلتنگی بین هم باشه
غم نمی مونه عشق می تونه توی دنیامون خوش قدم باشه
غم نمی مونه عشق می تونه توی دنیامون خوش قدم باشه
عشق من دوست دارم تو این لحظه های بی تابی
منو تو باشیم و یک شب مهتابی
من بگم تو بگی زنده باد زندگی
زنده باد زندگی
دوست دارم تو این لحظه های بی تابی
منو تو باشیم و یه شب مهتابی
من بگم تو بگی زنده باد زندگی
زنده باد زندگی
MP3 -320
MP3 – 128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر