۱۳۹۳ شهریور ۵, چهارشنبه

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو

Majid Yahyaei Negahe To دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو
دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو با بالاترین کیفیت
ترانه و تنظیم : فرزین شفیعی  میکس و مستر ، پیانو : مجید یحیایی
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو :
همه چی با نگاه تو شروع شد با چشمای دنیام زیر و رو شد
همه چی با گذشته فرق کرد و یه حس تازه با من رو به رو شد
کنار تو عذاب و دوست دارم یه دنیا اضطراب و دوست دارم
تو لبخندت تموم زندگیمه چقدر شیرینه با تو روزگارم
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی به نام نگاه تو

♫♫♫♫♫♫
تو این شب های تار و بی ستاره توی چشمای تو خورشید و دیدم
همه چی با گذشته فرق کرده کنار تو به آرامش رسیدم
من این احساس رو خیلی دوست دارم تا سر رو شونه های تو می زارم
به قلبم قول دادم عهد بستم یه لحظه چشم از تو بر ندارم
همه چی با نگاه تو شروع شد با چشمای تو دنیام زیر و رو شد
همه چی با گذشته فرق کرد و یه حس تازه با من رو به رو شد
MP3 – 320
MP3 – 128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر