۱۳۹۳ شهریور ۶, پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید حامد شمس بهمراهی ماهان حسینی بنام پیشم بمون

Hamed%20Shams%20&%20Mahan%20Hosseini%20 %20Pisham%20Bemoon دانلود آهنگ جدید حامد شمس بهمراهی ماهان حسینی بنام پیشم بمون
دانلود آهنگ جدید حامد شمس بهمراهی ماهان حسینی بنام پیشم بمون با بالاترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، موزیک : مرتضی پاشایی ، تنظیم : علی ضیا ، میکس و مستر : حامد شمس
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید حامد شمس بهمراهی ماهان حسینی بنام پیشم بمون :
پیشم بمون من با تو آرومم تا می گیرم دستات و آرومم
من بی تو از خوشبختی محرومم با تو آرومم
یادت نره هر چیه بین ما کی عاشق تو دنیا عین ما
همه حسودی می کنن به ما یه دنیا به عشق ما
تنها تو می تونی دنیام و رنگی کنی می میرم وقتی که دستام و رد می کنی
تنها تو می تونی حرفام و باور کنی تنها تو می تونی حالم و بهتر کنی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد شمس بهمراهی ماهان حسینی بنام پیشم بمون

♫♫♫♫♫♫
چشمای تو هم رنگ پاییزه با برگ و اشکای تو میریزه
بارون تو چشمت غم انگیزه مثل پاییز
گریه نکن من طاغت ندارم قلبم و توی دستت میذارم
بگو تو دنیا من جز تو چی دارم دوست دارم
تنها تو می تونی دنیام و رنگی کنی می میرم وقتی که دستام و رد می کنی
تنها تو می تونی حرفام و باور کنی تنها تو می تونی حالم و بهتر کنی
MP3 – 320
MP3 – 128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر