۱۳۹۳ مرداد ۳۱, جمعه

دانلود آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی

Nariman%20 %20Vaghti%20To%20Nisti دانلود آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی
دانلود آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی با بالاترین کیفیت
ترانه و موزیک : حمید نصراللهی ، تنظیم : بهروز علی یاری
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی :
وقتی تو نیستی با همه قهرم
انگشت نمای مردم شهرم
وقتی تو نیستی من کوه دردم
چی بود گناهم بگو چه کردم
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید نریمان به نام وقتی تو نیستی

♫♫♫♫♫♫
وقتی تو نیستی دلشوره دارم
دلم میگیره اشک میشه کارم
میزنم بی تو از خونه بیرون
یادت میوفتم باز زیر بارون
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
من دوست دارم میمیرم بی تو بی نشون
من دوست دارم کنارم تو باش و بمون
من دوست دارم باور کن تو اینو بدون
MP3 – 320
MP3 – 128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر