۱۳۹۳ مرداد ۳۱, جمعه

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام ادعا

Majid%20Yahyaei%20 %20Eddea دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام ادعا
دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی با نام ادعا با بالاترین کیفیت
ترانه : عاطفه صائب و مجید الماسی ، آهنگ و تنظیم : مجید یحیایی
گیتار آکوستیک : شروین رادفر
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
متن آهنگ جدید مجید یحیایی با نام ادعا :
من با تو میشم ادعا
توی جمع به من نگو هی شما
من با این خنده ی تو دیونت شدم
سوء تفاهم نشه من عاشقت شدم
بگو باشه تو مال منی بگو باشه تو ازم دل نمیکنی
بگو باشه من تو رو می خوام هر گوشه ی  این دنیا باشی با تو میام
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی با نام ادعا

♫♫♫♫♫♫
یه نگاه تب دار پنجره یه گیتار
یه شب رویایی دوتا چشم بیدار
یه سکوت شیرین لحظه های رنگی
تو به این قشنگی دلت و می بندی
نم نم های بارون میریزه رو گیتار
یه شب آروم و دو تا چشم بیدار
گم میشم تو چشمات وقتی رو به رومی
از نگات می خونم تو پیشم می مونی
بگو باشه تو مال منی بگو باشه تو ازم دل نمیکنی
بگو باشه من تو رو می خوام هر گوشه ی این دنیا باشی با تو میام
MP3 – 320
MP3 – 128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر